пʼятниця, 16 червня 2023 р.

Серце

 

немає сну тобі під який вечір

як ніч лягає тягарем на плечі

не спиш і думаєш щомить про мене

і серце плаче стукає шалено

 

не плач ми скоро будем разом

нехай не ллються сльози градом

я витру сльози моя рідна 

я витру сльози моя ніжна

не плач

ми скоро будем разом

як пройде дощ і зникне слід від граду

разом

не плач

 

як я живу весь час мене питаєш

хоча всі відповіді наперед ти знаєш

у телефоні бачу часто-густо

то рясно слів а то і зовсім пусто

 

не плач ми скоро будем разом

нехай не ллються сльози градом

я витру сльози моя рідна 

я витру сльози моя ніжна

не плач

ми скоро будем разом

як пройде дощ і зникне слід від граду

разом

не плач

 

ми у душі моїй в моєму серці

воно для тебе плаче і сміється

зв’язок з тобою без зв’язку тримає

переживає і тебе чекає

 

не плач ми скоро будем разом

нехай не ллються сльози градом

я витру сльози моя рідна 

я витру сльози моя ніжна

не плач

ми скоро будем разом

як пройде дощ і зникне слід від граду

разом

не плач

 

16 червня 2023                

Немає коментарів:

Дописати коментар