понеділок, 9 серпня 2021 р.

Моя країна Україна

 

моя країна Україна

від батька-матері земля

моя найкраща Батьківщина

моя з народження зоря


тут пахне скошена отава

налиті добрі пшениці

тут Котельва і тут Полтава

розливи Ворскли повесні

 

Більське тут славне городище

ліси соснові і вали

тут бородатий вітер свище

коли у білому терни

 

тут випадають чисті роси

у води дивиться Дніпро

а берегами ноги босі

й легке розписане перо

 

тут скелі дикі і Карпати

озера сині й небеса

і рушники у кожній хаті

і в пісню вкладена душа

 

тут все для тебе і для мене

тут все для кожного із нас

тут все просте й благословенне

ґрунти простори день і час

 

і це моя все Україна

від батька-матері земля

моя найкраща Батьківщина

моя з народження зоря


5 серпня 2021

 

Немає коментарів:

Дописати коментар