понеділок, 26 квітня 2021 р.

Мій коханий

 

Він найкращий у світі мужчина,

Мій коханий і мій чоловік,

Діамант і безцінна перлина,

Той, хто даний від Бога,

Той, хто даний від Бога навік.


Мій коханий – на небі зоря,

Найчутливіша в серці струна.

Він – перлина із Чорного дна.

Мов калина, медові вуста.

Ми удвох з ним – на все життя!

Життя.

Вуста.

Без дна.

Струна.

Зоря.

Мій коханий.

 

Як заходить за вікнами вечір

І вмовкають під ніч голоси,

Його ніжність лягає на плечі.

Ми здіймаємось, наче птахи.

 

Мій коханий – на небі зоря,

Найчутливіша в серці струна.

Він – перлина із Чорного дна.

Мов калина, медові вуста.

Ми удвох з ним – на все життя!

Життя.

Вуста.

Без дна.

Струна.

Зоря.

Мій коханий.   

 

 

 Моя Віра, Любов і Надія –

Мій коханий і мій чоловік.

Він, мов квітку, дружину леліє 

Ту, що дана від Бога,

Ту, що дана від Бога навік.

 

Мій коханий – на небі зоря,

Найчутливіша в серці струна.

Він – перлина із Чорного дна.

Мов калина, медові вуста.

Ми удвох з ним – на все життя!

Життя.

Вуста.

Без дна.

Струна.

Зоря.

Мій коханий.

 

9 червня 2020

Немає коментарів:

Дописати коментар