середа, 19 травня 2021 р.

День відірваної Пелюстки

                   ©Evdokiya Kashuba 

13 травня 2021, четвер


   Здається, весна у самому розпалі. Не дивлячись на те, що дуже холодно, дерева облиті білим цвітом.

   Білий цвіте, ти впав мені в око, хоча видніється і рожевий. Білий, чистий, незаплямований. Так і хочеться пригорнути тебе до серця, до обличчя, прошепотіти тобі найпотаємніше – і про те знатимеш тільки ти.

    Однак мовчу, просто дивлюся на тебе – і милуюся, подумки говорю з тобою, як з найдорожчою людиною.

   Дуже хочу, щоб ти був завжди зі мною, щоб відчував струни моєї душі – і пробачив мої помилки, якщо такі були. Та зараз не хочу думати про погане і гірке.

   Душа прагне свята, хоча його давним-давно нема – і я змирилася, геть з усім змирилася. Сумно, нерадісно, тужливо, та що поробиш?

   Дивлюся на тебе, білий цвіте, - і бачу, як вітер відриває від твого тіла біло-рожеву пелюстку. Певно, вона випадково заблукала до тебе в гості та так і не прижилася… Певно, почувалася, зайвою. А може, ти не прийняв її?

   Не знаю, що сталося, але видовище болюче. Бачити, як відривається і падає долу листок – далеко не просто, в усякому разі мені. Філософія життя далеко заносить…

   Відірвана пелюстка – відірваний шматок чогось дорогого, близького, прожитого, відчутого. Як складеться її доля поза твоїм цвітом? поза твоїм тілом? поза твоїм домом?

   Я б хотіла побажати щастя відірваній пелюстці, легкого підйому і такого ж лету! Можливо, вона знайде собі набагато краще і затишніше місце – хтозна.

   Сумним і розшарованим, розчарованим, болючим видався День відірваної Пелюстки…

Немає коментарів:

Дописати коментар